tiistai 29. huhtikuuta 2014

back in business 8)

Heippa vaan taas! (pitkästä aikaa..) Oon taas palannut tänne koneen ääreen kirjottaan! jes, vihdoin sain itteä niskasta kii ja päätin tehä ees jonkunlaisen postauksen... huhhuh, siitä on vähän aikaa ku viimeksi postasin. Ja musta tuntuu, että mulla ei oo enään kuvia tarpeeksi tai mitään, koska ei oo kuvaajaa ikinä melkein. Tai jos on, niin ei osaa kuvata ja niitä ei voi sitten julkasta missään ku laatu on niin ihailtava ja näin edespäin. On varmaan kokemuksia muillakin.. :D

Ja mä en siis ajanutkaan Elliotilla, vaan mulle oltiin kerranki nii armahtavaisia, että mun sormi teki ihan ihme parantumisen! Eli mä sitten menin hyppäämään. Kyllä, ei ollut ehkä parhain idea, mutta tilaisuus iski! Ponilla ei raveja eikä sen toinen vuokraaja hypännyt samalla viikolla edes. Yllätys, en saanut kuvaajaa, mutta poni oli huippu! Siitä ei sen enempää, koska ei oo kuvia eikä videoita nii ette saa kiinni mitä tehtiin :-)
En kerro pahemmin muistakaan kerroista, koska ei kuvia.

Viime kerralla meinattiin väsätä videopostaus, mutta meri ei päässytkään kuvaamaan (eikä kukaan muukaan), niin ei haluttu tehä sellasta missä ei näkis ratsastusta yhtään. Kuitenki Julia tuli kuvaamaan, ku laitoin ponin ja ku kävelin siinä Arskan kentälle nii laitan niitä kuvia sitten tähän. Mutta mentiin Julian kanssa maastoon ja poni oli taas kerran hölmö. En tajua, se on ihan sekasin nykyään. Ennen oli laiskahko ja nykyään ei edes pysy käsissä - riiviö.

kuvia ei ole muokattu yhtään, koska en ole ehtinyt. Anteeksi siis tästä epäaktiivisuudestani ja kuvien puutteesta ja kaikesta mahdollisesta. Jos pian tulis joku kuvaileen niin sais kunnon postausta aikaseksi!





näytän nykyään entistä isommalle tolle ponille, entiedä mua pelottaa päivä päivältä enemmän, että joudun pian luopuun siitä. :-(


En pääse sitten taaskaan sunnuntaina, koska ponilla startti. Meen kuitenkin torstaina, ku sain vaihettua päivän. Sillon mua pitäis tulla Julia kuvaileen ja saisin ehkäpä kunnon postausta aikaseksi! Toivotaan niin ainakin. Jäälissä on muuten helatorstaina kisat, käykääpä osallistumassa! Eipäs muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti