sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Elliotilla maastossa :)

Vihdoin taas postailen! Eli menin siis toista kertaa mun uuella vuokraponilla Elliotilla (viime viikolla en ollut, ku ponilla oli ravit), oltiin maastossa ja Meri tuli kuvaamaan. Maastossa oli mukana myös Julia ja sen vuokraponi Arska, ja käytiin sellasilla mettäpoluilla kävelemässä, ravailemassa ja laukkailemassa. Jouduttiin vähä varomaan missä mennään ku Arskalla ei oo kenkiä, mutta sen mukaa missä ei ollu jäätä sitte otettiin enempi ravia ja laukkaa. Elliot oli ihan mielissään Arskan perässä ja oli tosi reipas ja halus mennä koko ajan. Löyettiin sellanen kiva aukio josta lähti hyviä polkuja, ja laukattiin siinä sitte enemmä. Annoin kans Merin mennä siinä vaiheessa ponilla vähä aikaa, ja kerra se innostu laukassa ku Arska meni eellä, nii veti pari pukkia ja käänty nii Meri tippu. Mutta se meni kuitenki mun jalkkareilla ja on mua pitempi, nii ku se laukkas kevyessäistunnassa nii iha ymmärrettävää.. :D Muutenha niillä meni hyvi ja sai hyviä pätkiä, mutta kohta mää menin taas selkään. Otin vielä aika paljo laukkaa, mutta kuitenki annoin kävelläkki paljo ja ravata, en tosiaan vaa rällänny siellä maastossa.
Kuvattiin kans Merille MyDayta ja siinä se varmaa selittää kans jotai tosta reissusta. Ei me mitää hirvee ihmeellistä tehty, lähettii sitte tallia kohti ku oltii menty noin tunti tai hieman yli. Hirmu kiva maasto oli! Ja nyt muuten saatte kerrankin ihan kunnon postausta monien kuvien kera & koosteenkin laitan tuohon loppuun ;)



alkukäyntejä..







se näytti merille kieltä





aropupu ilmassa



Meri selässä!





huomatkaa elliotin ihana klippaus! :D


ja loppuun vielä tuo kooste ! :-)

3 kommenttia:

  1. eikää tuo mun ja elliotin kuva XD näytän iha kasaan painautuneelta.. mutta joo kiva postaus ;) oli kans tosi ihania kuvia ja sillai :)) hah tästä puuttuu vissii se halikuva mikä sulla on fbssä :D mut juu ihania ootte ♥ tuun taas pia uuestaa teijä mukaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku hups sehä oli tuo XD ja ota pois tuo et pitää todistaa ettei oo robotti.. :D

      Poista
    2. noetkä näytä !! ja ontuolla se ;) ja juu kiitos ku kuvasiiit tuu ens kerrallaki! ja enmää ossaa ottaa sitä pois ku oon nii amatööri XDD opeta mulle seki ens kerralla ku oot meil tai oon teil xd

      Poista