maanantai 16. joulukuuta 2013

shining like stars, cause we're beutiful.


Moikka taas pitkästä aikaa! Empä oo taaskaan saanu mitään postausta aikaseksi, ku on ollu tässä kaikkee. Oikeesti mietin, että vois alkaa kuvaan enemmän, koska tääl eioo vielä paljo mitää & lukijoita tulee kuitenki vähä väliä lisää. Oon aatellu jossai vaihees uudistaa vähän banneria ja jotain, en sitte tiiä vielä yhtään mitä aijon ton kanssa tehä. Vois laittaa siskon hommiin, nii pääsis ainakin helpolla!
Mutta en oo varmaan vielä koskaan tehny mitään ratsastuspostausta? Tai sen tapasta, ku ei oo ollut ikinä kuvaajaa. Saatte nyt vähän siitä aiheesta siis!
Sori myös, ette saa biisiä tähän, koska tää temppuilee.

Olin siis ratsastamassa akulla pitkästä aikaa. Oikeestikki pitkästä aikaa, nimittäin ponilla menin viimeksi yheksän vuotiaana. Aika hullua silleen, että voin tolla otuksella vieläki mennä, mutta edelleen huippu on!


Osas aku olla ilkeeki, ku sai mut heitettyä kahesti selästä alas, mutta eipä ollu iso pudotus. Hyppi pystyyn ihan sairaan monesti ja yhesti tuntu, että ois vetäny ympäri. Joku päivä meen akulla estetunnille, ku kahteen viikkoon eioo sit tunteja äimiskällä :)



Olin tosiaan emillä kaks yötä vklp, ja otettiin kuvia ja toi oli paras mikä nyt tuli :---) En muuta sattunu kuvata, vaikka ois voinu.



Yritän kuvailla mahollisimman paljo nytten kaikkea lifestylee ja heppailua ja semmosta :) En oo kirjottanu nyt ostoksistakaan, vaikka oon ostellu täs vähän kaikkea! Joskus ku ehin niin voisin tehä kuvapostauksen mun ostoksista :-) mut huomenna taas tallille, mutta on jo niin pimeetä, ettei varmaan voi kuvata. Saa nähä sit!

Oon menos sarille 28 päivä vuokraan ja aholle vko 14 iha näi btw ! :)
ps. kertokaa mitä postauksia haluatte! en keksi, en keksi, en keksiii.

Heippa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti